כתבה פופולרית

הזמנתי משלוח מחו"ל, מהם השלבים שהחבילה עוברת עד למסירתה?

לשיתוף:

כתבות נוספות שכדאי לקרוא:

הזמנת משלוח

המסע הארוך שעוברות חבילות שהוזמנו מחו"ל עד לפתח הבית של הלקוח, מורכב ממספר תחנות עיקריות. אלה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על התחנות המשמעותיות, כדי להישאר רגועים במהלך ההמתנה

משלוח על מפתן דלת
הגעת החבילה בהצלחה תלויה בשיתוף פעולה של גורמים רבים

החולצה שמצאתם באסוס והנעליים שהזמנתם מאליאקספרס אולי נראים כאילו הם נמצאים במרחק נגיעה, אבל זה כמובן לא המצב. אם ביצעתם הזמנה חדשה מאתר בינלאומי, החבילה שלכם צפויה לצאת למסע ממושך ומאתגר, שמתאפשר רק הודות לשיתוף פעולה הדוק ומקצועי בין גורמים רבים. היכרות עם השלבים העיקריים שהיא עומדת לעבור, תעזור לכם להבין טוב יותר את המסלול שלה ואפילו תאפשר לחסוך כסף. יצאנו להכיר אותם קצת יותר עם חברת GCX, המבצעת שירותי עמילות מכס ומלווה את החבילות של לקוחותיה עם נחיתתן בישראל.

אלה השלבים שמחכים לחבילה שלכם – מ"הוזמן בהצלחה" ועד לפתיחה 

  1. ההזמנה שלכם בוצעה בהצלחה? מעולה. כעת המוכר יקבל עדכון על הזמנה חדשה שהתקבלה באתר, כדי שיוכל להרכיב את החבילה ולהכין אותה למשלוח.
  1. הפריטים נארזו והכתובת שלכם נרשמה על החבילה (אל תוותרו על קידומת, והוסיפו את מספר הטלפון שלכם!) כשההזמנה מוכנהספק השרשרת הלוגיסטי המקומי ידאג להעביר את החבילה הלאה לכיוון הנמל או שדה התעופה ממנו היא תצא אל המסע הארוך (או הקצר) אל ישראל.. בהמשך היא תועבר יחד עם שאר החבילות שיחלקו איתה את הטיסה, בדרך אל ישראל. מתחילים להתרגש? אתם לא לבד. חברת GCX מודעת לצורך של לקוחותיה לדעת בכל רגע היכן נמצאת החבילה שהזמינו, ולכן מאפשרת להם לקבל את המידע המלא בכמה לחיצות כפתור. פשוט נכנסים אל עמוד מעקב משלוחים באתר GCX, מזינים את פרטי החבילה והמידע מתקבל ברגע.
  1. החבילה נמצאת בדרך לישראל, מה שאומר שכדאי לשים לב למסרונים חדשים שמתקבלים בסמארטפון שלכם ובמייל. חלק מהחבילות הנוחתות בארץ נדרשות בתשלום מיסים, כתלות בשווי הפריטים שמרכיבים את החבילה ובסוגם. כדי לזרז את הטיפול בחבילות כאלו ולהפחית עלויות נגררות בהן דמי אחסון בשדה התעופה, חברת GCX דואגת לשלוח ללקוחותיה מסרון כבר בשלב הזה. ההודעה כוללת את כל הפעולות שבאפשרותם לבצע כבר עכשיו, כולל תשלומים שיש להסדיר, בכדי לאפשר לחבילה להמשיך הלאה במהירות המרבית. בין התשלומים הרלוונטיים – מע"מ, תשלום עמילות מכס ועוד.
  1. החבילה נחתה בישראל!  מכאן היא תעבור למרכז המיון הלוגיסטי של חברת GCX בנמל התעופה ותיסרק. חבילות שבזכות הליך שחרור טרם לנחיתה קיבלו אישור ממכס לשחרור החבילה, יועברו מיד  לתהליך הפצה ההפצה. חבילות שזקוקות לאישורים מיוחדים או שעדיין ממתינות לפרטים ומידע מהמזמינים, יועברו להמשך טיפול של נציגי המקצועיים חברת GCX. כאמור, אם ברצונכם לקצר את משך ההמתנה, חשוב לפעול על פי ההנחיות שתקבלו.
  1. לאחר שחרור חבילה מהמכס, היא תצא אליכם באחת משתי דרכי הפצה, בהתאם לבחירה שביצעתם במעמד הרכישה באתר הסחר. לקוחות חברת GCX שבחרו במהלך הרכישה במסירה עד הבית, יקבלו את החבילה עד לכתובת שציינו באמצעות שליח. השליח יצור עמם קשר ישיר טרם הגעתו אל הכתובת, בכדי שהם או נציג מטעמם יקבלו את החבילה. במקרה שבו השליח לא הצליח לתאם מסירה מול הלקוח, החבילה תוחזר למחסני חברת ההפצה לצורך תיאום מסירה במועד חדש. לקוחות חברת GCX שבחרו באיסוף המשלוח מנקודת איסוף, יקבלו מסרון שיעדכן על הגעת החבילה אל הנקודה שנבחרה. המסרון יכלול את מיקום נקודת ההפצה ושעות פעילותה.

זה הכול, החבילה שלכם הגיעה אל יעדה בשלום ואתם מוזמנים ליהנות מהתכולה. שירות הלקוחות של חברת GCX עומד לרשות הלקוחות לאורך כל הדרך, מרגע ההזמנה ועד לקבלתה. כך שאם נותרו לכם שאלות, תוכלו ליצור קשר עם החברה באמצעות פנייה באתר, שיחה בצ'אט או הודעה בפייסבוק

לוגו של חברת GCX
חברת GCX המבצעת שירותי עמילות מכס ומלווה את החבילות של לקוחותיה עם נחיתתן בישראל.
דילוג לתוכן