כתבה פופולרית

גישה לתחומים חדשים: תקצירי ספרים, Audible ו-Medium.com עם בינה מלאכותית

לשיתוף:

כתבות נוספות שכדאי לקרוא:

כסף וספרים

עולם העסקים המקוון זיהה זה מכבר את הפוטנציאל של שיווק שותפים. אבל האם שקלת לשלב את הקסם של מבחר ספרי האודיו של Audible עם קהל הקוראים של Medium.com? תארו לעצמכם, לרגע, משתמשים בטרנד הזה כדי לייצר רווחים מסיכומי ספרים.

להרוויח בלי למכור

Audible, חברת בת ידועה של אמזון, היא המרכז לחובבי ספרי אודיו. עכשיו, שקול את תוכנית השותפים שלה: תרשום מישהו לניסיון חינם, ותשלשל 5$ לכיסו. אם הם בוחרים בשדרוג, תוספת של $10 נכנסת אליך לכיס. היופי שבזה? אתה מרוויח מבלי שההפניה שלך תוציא כלום.

בצד השני, יש לנו Medium.com – פלטפורמה שבה מיליונים נוהרים מדי חודש, זוללים בשקיקה מאמרים, סיפורים, ובאופן מעניין עבורנו, סיכומי ספרים. להתחתן עם הצעת השותפים של Audible עם קהל הקוראים העצום של Medium יכול להוביל אותך לנתיב של הכנסה פסיבית עקבית.

עם זאת, מה זה מאמר טוב בלי ויזואליה מרתקת? זה המקום שבו Kitall נכנס. למי שלא מכיר, Kitall הוא כמו שרביט קסמים של מעצב אבל ללא צורך במומחיות עיצובית כלשהי. עם צבא התבניות שלו וכלי מופעל בינה מלאכותית, אתה יכול להפיח חיים במאמרים הבינוניים שלך, למשוך את הקוראים לתוך הנרטיב שלך.

בואו נפרק את הגישה, נכון? הישענו על ChatGPT בעברית לסיכום ספר תמציתי, ודא שהוא מופיע ב-Audible, תן לו קול ייחודי עם כלי כמו Quilbot, פזר כמה תמונות שובות לב מ-Kitall, ואז הצג אותו ב-Medium. הדובדבן מעל? הטמעת קישורי שותפים של Audible. ככל שהקוראים נבלעים ומחפשים יותר עומק, קליק אחד יכול לתרגם עבורך עד 15$, מבלי שהם יוציאו אגורה.

לסיכום, בעוד שהמושג של שיווק שותפים אינו חדש, הגישה שלנו עוסקת בחידוש שיטות בדוקות על ידי ניצול פלטפורמות פופולריות. צללו פנימה, ואולי תגלו ערוץ מרענן של הכנסות.

דילוג לתוכן